تعمیرات مایکرو ویو – تعمیرات اتو – تعمیرات جاروبرقی و جاروشارژی

زندگی امروز ما ماشینی شده است  و الکترونیک وارد همه عرصه های زندگی بشر شده است. همراستا با پیشرفت فناوری ما شاهد ساخته شدن دستگاه های بی نظیری هستیم که در جهت کمک به ما در خانه طراحی  ساخته شده است و می توانیم با استفاده از ان ها در زمانه ی امروز که همه چیز سرعت گرفته زندگیمان را داره کنیم. مثال برای تمیز کردن خانه مانند قدیم نیاز نیست ساعت ها وقت صرف جارو کردن خانه کنیم و میدانید که جارو برقی در کوتاهترین زمان و بهترین کیفیت این کار را انجام می دهد و یا این که می توانیم با استفاده از مایکروفر و فر غذاهای خود را  در زمان بسیار سریع تر گرم کنیم که زمان زیادی  را صرف این کارهای کوچک نکنیم.

افرادی که شغل حساسی دارند و زمان برایشان خیلی مهم است این موضوع را که مایکروویو چقدر استفاده حیاتی دارد را درک می کنند زیرا می توانند غذاهای اماده را خریداری کنند و در زمان  نیاز به سرعت گرم و میل کنند. خب با توجه به مثال های بالا می بینید که چقدر زندگی امروز ما به این دستگاه های الکترونیکی وابسته شده است و واقعا نمی توان بدون وجود ان ها زندگی را تصور کرد. مشکل زمانی می تواند به وجود آید که یکی از این دستگاه ها دچار خرابی شوند، خب این نوع وسایل همگی برقی هستند و میدانید که هر دستگاه الکترونیکی روزی دچار خرابی خواهد شد. این که دستگاه دچار خرابی شود یک موضوع و این که در زمان خرابی دستگاه بتوان سریعا آن را عیب یابی و تعمیر کرد هم موضوعی دیگر است.

هرکسی میخواهد وقتی مثال یخچال و یا مایکروویو خراب می شود می خواد که بتوان دستگاه را جایی برد و در کمترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر گردد.مشکلاتی هم که برای دستگاه ها مختلف پیش می آید متفاوت است خب قطعا که معنی سوختن دستگاه برای یخچال طور دیگر و برای مایکروویو هم نوعی دیگر خواهد بود و این مشکلات در زمان عیب یابی به صورت دقیق مشخص خواهد شد. در برخی مواقع خرابی دستگاه به گونه ای است که می توان آن را مجددا تعمیر کرد و در برخی مواقع هم نیالز به تعویض قطعه می شود. عیب یابی و تعمیرات مایکروویو – توستر – فرهای برقی – سشوار – اتوهای عادی و اتو پرس – جاروبرقی  و جاروشارژی در این مرکز به صورت تخصصی انجام می شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس مراجعه : لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

تعمیرات لوازم خانگی