آموزش تعمیرات تبلت

پیشرفت ها در زمینه تکنولوژی و خصوصأ الکترونیک به کمک بشر امروزی آمده است و روند جریان زندگی را در برخی حوزه ها راحت تر کرده است. ظهور لوازم الکترونیکی مانند لوازم خانگی یا سیستم های سمعی و بصری را می توان از این دست نامید. پیشرفت در عرصه لوازم الکترونیکی مانند رایانه نیز بر همگان مشخص است که هر روز در این زمینه اخلار تازه ای را دریافت می کنیم. رایانه های غول پیکر از دیروز گرفته تا به امروز که قابل حمل هستند. از این موارد می توان به تبلت اشاره کرد که می توان گفت نوعی رایانه شخصی قابل حمل و سبک می باشد که شاید قابلیت های رایانه رومیزی را نداشته باشد ولی می توان کارهای ساده ای که می توان انجام داد مانند ویرایش متن جست و جو در اینترنت و … را انجام داد.

تبلت ها همانطور که گفتیم نوعی رایانه رومیزی هستند منتها در این نوع سیستم صفحه کیبورد و موس حذف شده و تمامأ داخل این دستگاه کوچک قرار داده شده استاست. تبلت‌ها معمولاً دارای سنسور هستند شامل دوربین دیجیتال، میکروفن، شتاب‌سنج و صفحه لمسی می باشند.  تبلت ها به خاطر نوع طراحی شان در مقایسه با رایانه های معمولی سبکتر و قابل حمل می باشند. از مزایای دیگر آن می توان این را گفت خیلی سریع روشن می شود و نیازی نیست زمانی را برای بالا امدن سیستم صرف کنید. یکی دیگر از مزیت های آن را می توان مدت زمان نگهداری شارژ باتری را در آن نام برد که بالاست و شاید تا یک روز بتوان از ان استفاده کرد.

تبلت‌ها در ابعاد ۷ اینچی، ۱۰ اینچی و بزرگتر از ۱۰ اینچ تولید گردیده‌اند که مسلماً تبلت‌های ۷ اینچی به دلیل سبک و کوچک بودن از طرفداران ویژه‌ای برخوردار است. از جمله مهترین سیستم های عاملی که روی تبلت ها اجرا می شود می توان به IOS، اندروید و ویندوز نام برد.

تبلت ها لوازم حساسی هستند و باید مراقب آن ها در حین استفاده یا جابه جایی بود که منحر به آسیب رسیدن به آن نشود. برخی عوامل ناشی از عدم کاربرد صحیح این وسیله از سوی کاربر می باشد و عواملی دیگر خارجی می باشد مانند مثلا نوسان برق هنگام شارژ که ممکن است به آن آسیب برساند. علاوه بر مشکلات سخت افزاری مانند مثلا شکسته شدن صفحه نمایش یا کار نکردن برخی پورت ها می توان گفت مشکلات نرم افزاری نیز از دیگر عوامل آسیب رسانی به سیستم می باشد.

با توجه به اینکه استفاده از این وسیله همه گیر شده است و روز به روز نیز بیشتر می شود آشنا شدن با ساختمان و تعمیر اینگونه لوازم می تواند امتیازی مثبت برای فرد باشد تا از این طریق وارد بازار کار شود و درآمد خوبی به همراه داشته باشد. از این رو مجتمع ملی پایتخت اقدام به برگزاری دوره های آموزش تعمیرات تبلت کرده است تا این فرصت را برای علاقمندان در این زمینه فراهم آورد.

از  جمله سرفصل هایی که در این دوره های تدریس می شود:

  • آشنایی اولیه با انواع تبلت
  • آشنایی با ساختار کلی تبلت ها
  • آشنایی با قطعات داخلی آن
  • آشنایی و آموزش باز و بسته کردن تبلت
  • آموزش الکترونیک مربوط به آن 
  • آشنایی با سیستم های عامل های قابل اجرا در آن
  • آشنایی و آموزش عیب یابی و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری
  • تعمیرات تخصصی تبلت های خاموش و ضربه خورده، آموزش تعمیرات مشکلات شارژر تبلت،آموزش تعویض تاچ و ال سی تبلت
  • و بسیاری موارد دیگر که به طور کامل در یک محیط عملی اموزش داده می شود. 

جهت شرکت در این دوره ها و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس» لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آموزش تعمیرات تبلت