تعمیرات هدست و لوازم جانبی ال جی

استفاده از دستگاه های الکترونیکی امروزه به امری عادی بدل شده است که همه افراد بنا برنیاز و علاقه ی خود نوعی از دستگاه را انتخاب می کنند.دستگاه هایی مانند تلفن های همراه – تبلت ها – لپ تاپ ها و…. اگر بخواهیم کلا لوازم مورد استفاده را دسته بندی کنیم باید اینطور گفت که دستگاه های الکترونیکی به دو دسته تقسیم می شوند ۱ – دستگاه های اصلی مانند گوشی های موبایل – تبلت ها و یا لپ تاپ ها ۲ – لوازم جابنی مانند موس – کیبردهای وایرلس و یا عادی – وب کم – فلش مموری ها و هدست ها.

البته توجه داشته باشید که دنیای الکترونیکی بسیار بسیار گسترده و بزرگ است و به همین دلیل باید نوع و موضوع بحث خود در این زمینه را مشخص کنیم ، ما در اینجا گفتیم که لوازم  الکترونیکی به دو دسته تقسیم می شود و حوزهی صحبت ما در این دسته بندی کالاهای مورد استفاده کاربران عادی است ، دستگاه هایی  مانند موبایل ها – تبلت ها و لپ تاپ ها .شما وقتی یک دستگاه گوشی تلفن همراه خریداری می کنید بعد از مدتی نیاز پیدا خواهید کرد که از تعدادی لوازم مانند هدزفری و یا هدفون استفاده کنید که استفاده از این وسایل خیلی هم این روزها مد شده است و حتی می توان گفت مورد نیاز است. یک مثال ک

شما یک گوشی موبایل بسیار با کیفیت ازز نظر پخش صدا دارید و میخواهید که موسیقی مورد علاقه ی خود را با این گوشی پخش کرده و لذت ببرید ، خب  اسپیکر خود گوشی موبایل هر چقدر هم که با کیفیت باشد به پای هدفون نمی رسد زیرا هدفون به گوش نزدیک تر بوده و شما با اسستفاده از هدست و یا هدفون خوب خواهی ت وانست حساسترین و زیرترین صدای در موسیقی مورد علاقه تان را بشنوید که خود حس بسیار خوبی را می دهد و به همین دلیل این خود یک دلیل بسیار مهم برای این که شما یک هدفون و یا هدست خوب خریداری کنید. به عنوان نمونه در تصویر روبه رو یک هدست استریوی ال جی را مشاهده می کنید.تعمیرات هدست الل جی

این هدست یکی ازز باکیفیت ترین هدست های وایرلس ساخت کمپانی ال جی می باشد.

و اما مشکلات و خرابی های لوازم جانبی

در خیلی از مواقع اتفاق می افتد که لوازم  جابنی مانند هدفون که استفاده می کنیم دچار مشکلاتی می شود و به عبارتی خراب می شود. شاید شما بگویید که آیا لوازم جانبی قابل تعمیر است و یا اصلا ارزش تعمیر دارد ؟ در اینجا باید گفت که این موضوع که آیا یکی از این لوازم ( در این مثال ما هدفون )  تعمیر می شود ، بله همه دستگاه های الکترونیکی قابل تعمیر هستند ولی در باره ی موضوع دوم بستگی به دارد به قیمت و ارزش خود دستگاه که ارزش خرج کردن را داشته باشد. خب مثال هدفونی را که شما با مبلغی بالغ بر ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان خریداری کردید خب قطعا ارش تعمیر را نخواهد داشت ولی هدفونی که قیمت آن ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار و یا بالاتر است قطعا ارزش این را دارد که در صورت خرابی برای تعمیرات ان اقدام کرد.

مشکلات و خرابی های بسیار زیادی برای این گونه لوازم اتفاق می افتد که در اینجا به نمونه هایی از این مشکلات و نوع دستگاه ها اشاره می کنیم.

  • هدفون های بلوتوث این نوع هدفون ها با استفاده از بلوتوث با دستگاه هایی نظیر لپ تاپ و یا موبایل ارتباط برقرار می کنند و از این طریق صدای موزیک را دریافت و پخش میکنند. این نوع هدفون ها دارایی آمپلی فایر داخلی هستند تا پس از دریافت سیگنال صوتی ان را تقویت کرده و پخش کنند. مشکلاتی که برای این نوع هدفون ها پیش می آید در دو چیز شایع است . ۱- قطع شدن صدا و عدم پخش صدا. ۲ – عدم ارتباط بلوتوثی با هر دستگاهی مانند موبایل
  • هندزفری بلوتوث این نوع از لوازم جانبی همان طور که از نامش پیداست یک نوع هدزفری است که در گوشی های موبایل کاربرد فراوانی دارد و شما می توانید با استفاده از آن به راحتی بدون درگیر کردن دستهایتان به تماس  های تلفی خود پاسخ دهید و شایع ترین خرابی این نوع از هندزفری ها قطع ارتباط بلوتوثی و همچنین خاموش شدن و یا عدم شارژ شدن است.
  • وب کم – این دستگاه را می توان گفت همه میی شناسند. شما به راحتی با استفاده از وب کم می توانید با هرجای دنیا و با  استفاده از اینترنت تماس برقرار نمایید که در لپ تاپ ها – برخی از تلفن های همراه –  و حتی تبلت ها استفاده می شود که می توان در صورت خرابی آن ها را نیز عیب یابی و رفع مشکل کرد.

تعمیرات انواع لوازم جانبی در این مرکز انجام می شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس : لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

تعمیرات لوازم جانبی